×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین اخبار

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خودکفایی بانوی سرپرست خانوار با پرورش گیاه دارویی به لیمو

به گزارش شبکه خبری آموزشی گیاهان دارویی به نقل از ایرنا، در زندگی کسی موفق است که همیشه جویای موفقیت باشد و از لحظه های عمر نهایت استفاده را کند تا هرگز به حسرت زمان از دست رفته فکر نکند زیرا هر اندازه که زندگی سخت باشد، این ما هستیم که می توانیم با نگاه به آینده زندگی خود را رو به راه کنیم.
دیواندری از آن دسته بانوانی است که به رغم وجود مشکلات و ازدواج ناموفق از سال ۸۹ تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) قرار گرفت و با گذشت سه سال از دریافت وام خودکفایی به میزان پنج میلیون تومان اکنون خود و خانواده اش توانسته اند با پرورش یک گیاه دارویی روی پای خود بایستند.
این بانوی کارآفرین که سرنوشتش با کشاورزی گره خورده، در مورد نحوه کارآفرینی خود گفت : با کاشت و تولید به لیمو که یک گیاه ارگانیک بدون مواد شیمیایی با خاصیت ضد تب،آرام بخش و ضد افسردگی است و به صورت دمکرده استفاده می شود، به ایجاد اشتغال برای خود و سه نفر دیگر از اعضای خانواده پرداخته ام.
به گزارش روز پنج شنبه اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، وی از مسئولان خواست تا پس از خودکفایی افراد تحت حمایت، همچنان از آنها حمایت کنند.
دیواندری که ۳۴ سال سن دارد و ساکن استان البرز است به زنان سرپرست خانواری که همانند خود دارای مشکلات معیشتی هستند، توصیه کرد تا هیچ گاه امیدشان را از دست ندهند و با توکل به خداوند و تلاش و پشتکار بر همه موانع غلبه کنند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.